Sunday, August 15, 2010

Waiting for you


בשבוע שעבר לא צילמתי וידאו כי הייתי קצת חולה אבל עכשיו חזרתי לעצמי והמסורת ממשיכה!
אני ממשיכה לעבוד על עיצוב אלבום ההריון טיפין טיפין... 
הפעם הלכתי על סגנון נקי ופשוט כהכנה למפגש סקראפריות מתחילות שאני מנחה ביום חמישי הקרוב במסגרת פורום אומנות שימושית ב- YNET.
בפורום הזה שהוא הבית הוירטואלי שלי יש המון נשים מוכשרות וגיליתי שלא מעט מהן רוצות מאוד להיכנס לעולם הסקראפבוקינג אבל קצת חוששות ומרגישות שהן צריכות מעין קבוצת תמיכה. המפגשים יתקיימו במתכונת של מפגש יצירה ולא סדנא מוכוונת להכנת תוצר ספציפי כך שכל אחת תוכל להכין מה שהיא רוצה ולצאת בסוף הערב עם תוצר מקורי. מבטיחה לעדכן בהמשך אחרי שיתקיים המפגש הראשון השבוע.

השתמשתי בקארדסטוקים מחבילת ה- green של חברת DCWV.
הרבאונים של הציפורים והדבורה של חברת Bo Bunny והרבאון של הארנבת עם התינוק שלה של חברה בשם Moxie.

העצים עם חיתוכים מסול שקניתי בחנות יצירה וציפיתי בדבק נצנצים פשוט. התוצאה מקסימה והחומרים של זה מאוד מאוד פשוטים.

ותקריב אחרון, התמונה נערכה בפוטושופ, הוספתי לה מסגרת ומאטינג עם הכותרת. הלבבות הם רבאון שהתווסף בשלב העיצוב.

וכמובן הוידאו שחיכיתם לו:


כמו תמיד, אני מאוד מעריכה את התגובות והתובנות שלכם!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.