Sunday, August 1, 2010

Summer days


אוטוטו החופש הגדול של רותם מתחיל ואני כולי בסטרס מה אני אעשה איתו במשך שלושה שבועות. איך יודעים בוודאות שהחופש הגדול מתקרב? כשמצטלמים לתמונות מחזור! לפני שבועיים הודיעו לנו בגן להביא את הילדים לבושים "יפה" כי מצטלמים לתמונת המחזור. רותם הרגיש שמשהו מיוחד באותו יום בבגדים שלו ושאלתי אם הוא רוצה להצטלם. להפתעתי הוא נענה בחיוב ויצאנו החוצה להצטלם קצת.  מה אני אגיד לכם... הילד יודע לשתף פעולה כשהוא רוצה. פתאום הוא נעמד לי עם הידיים בכיסים (!) ונשען על הקיר כמו איזה דוגמן של קטלוגים. התמונות יצאו ממש מעולות והיה ברור שהן יקבלו את מקום הכבוד שלהן באלבום. אחרי שראיתי את תמונת המחזור והתמונה האישית שהוא קיבל במסיבת היום אני בכלל שמחה שצילמתי את התמונות האלה באותו בוקר. בואו רק נאמר שהצלם שהגיע לגן כנראה לא התאמץ לדובב את הילדים לחייך...
לפני שבוע וקצת ביליתי את בוקר יום שישי בחברת בנות מקסימות בסדנת ההשקה של חברת echo park בחנות מיי פאנץ'. כל אחת קיבלה קיט עם ליין מוצרים שלם שנקרא summertime ויכלה ליצור עימו מה שהתחשק לה. הבאתי איתי את התמונות שפיתחתי מאותו סשן צילומים ויצרתי עמוד לאלבום ושני כרטיסי ברכה. 
כמובן שנשארו עוד הרבה מאוד חומרים ולכן יצרתי הבוקר עוד דף אלבום וצילמתי לכם את זה גם בוידאו! מהתגובות שלכם לפוסט הבלוגולדה אני רואה שהרבה מהקוראים מאוד אוהבים את הסרטונים שאני מעלה שזה ממש משמח אותי לשמוע כי אני גם נהנית להכין אותם ולדעת שיש אנשים שלומדים ונהנים מהם זה מכפיל את הכיף.
אז קודם כל לתוצרים מהסדנא:





והעמוד של היום:

























שהכנתי עבורו גם סקיצה לשימושכם:

וכמה תקריבים:






והוידאו המיוחל שצולם הפעם עם זום גדול יותר והועלה באיכות מעט טובה יותר, מקווה שתהנו!


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.