Saturday, February 13, 2010

For the unknown reciever



אוקיי, אלו מביניכן שהיו אי פעם במפגש פורום יצירה כזה או אחר בטח ידעו על מה אני מדברת. ההתלבטות של איזה מתנה להכין למשחק החלפת המתנות כשאת בכלל לא יודעת למי המתנה שלך תלך. זה קרה לי יותר מפעם אחת וכל פעם אני נתקעת עם הרעיון. בסופו של דבר כשאני מגיעה למפגש ורואה מה הכינו בנות אחרות אני מציינת לעצמי שהרעיונות שלהן נהדרים אבל מספיקה לשכוח את כל זה עד המפגש הבא ושוב שוברת את הראש.
כל התהליך הזה חזר על עצמו שוב לפני המפגש של קומונות המפתח ליצירה שנערך לפני מספר שבועות. הלחץ שהיה עליי היה גדול יותר כי אני הייתי אחראית על המשחק בערב עצמו ולכן לא היה מצב שאני אוותר לעצמי ברגע האחרון ולא אשתתף, מה גם שזה הדבר הכי מבאס בעולם לראות איזה מתנות יכלו להיות שלי.
 
חשבתי וחשבתי ובוסף החלטתי שהגיע הזמן לנסות לעשות מסגרת מיושנת, כמו שנהגתי לעשות לפני כמה שנים בתקופת המפיות והפיצוצים שכולנו עברנו. מה שנשאר לי לעשות היה להחליט מה אני עושה בתוך המסגרת. בהתחלה היה רעיון של קולאז`, אח"כ זה הוחלף להשאיר אותה ריקה לתמונה ובסוף כשהחלטתי על איזה מסגרת אני עובדת, נפל לי האסימון וידעתי בדיוק מה אני רוצה לכתוב במסגרת.
 
 
 
נכון שזה משפט מעולה? הקרדיט הוא לאיזשהי יוצרת באטסי שאני ממש לא יכולה לתת קישור אליה כי סתם נתקלתי פעם במשהו כזה ולא שמרתי לעצמי תמונה או לינק או כלום...
 
בגדול מה שעשיתי זה לצבוע את העץ בצבע אקרילי חום, אח"כ גירדתי עליו נר לבן, צבעתי בצבע אקרילי בגוון שמנת וכשהוא התייבש גירדתי במקומות אסטרטגיים כדי לחשוף את הצבע החום התחתון.
בלינק הבא יש מדריך מצולם וכתוב בצורה מאוד ברורה איך צובעים רהיטים באותה שיטה.
 
את הכיתוב הדפסתי על קארדסטוק מחבילה של k& company שהיא מדהימה וכל דף בה פשוט מהמם ומשגע. הסטאק נקרא Life`s Journey. את השוליים ליכלכתי בדיו דיסטרס והדבקתי עם דבק מוד פאדג`.
אם אתן מדפיסות במדפסת דיו ולא לייזר כדאי לרסס את הדף לאחר ההדפסה בספריי פיקסטיב שזה ספריי שמקבע דיו ונועד במקור לשימוש של ציירים שמתשמשים בגירים ופחם.
 
 עוד כמה תמונות:
 
 
 
 
 
 
לבסוף החלטתי להוסיף למסגרת חבר מתלה קטן ותואם שנצבע באותה שיטה.
  
 
 
שניצל שקיבלה את המתנה ממני הייתה מרוצה ואפילו ציינה שלא יכולתי לקלוע טוב יותר גם אם הייתי יודעת שזה מגיע אליה. {{{אנחת רווחה}}}.
 
אני קיבלתי מתנה מקסימה מ- gogatsu המוכשרת בטירוף. לא, אין לתאר את הציורים של הבחורה הזאת!  אני לא ארחיב את היריעה ואספר לכם על הכל אלא פשוט אשלח אתכם לביקור אצלה בבלוג הקטן והחמוד שם היא מראה ומסבירה על הכל.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.