Tuesday, July 22, 2008

Summer Swap


כשפורסמה ההודעה על החלפת הקיץ בפורום אומנות שימושית באתר YNET ידעתי שזאת ההזדמנות שלי להתחיל להשתתף בהחלפות.
מאחר וזו החלפה כללית אפשר באמת להשתולל.
עוד לפני שידעתי מי תהיה המקבלת של המתנה שלי קבעתי לעצמי שני כללים:
1. להתנסות באומנות חדשה
2. להיות נאמנה לעצמי וללכת עם ההרגשה שלי בקשר לכמות הדברים שאשלח.
 
כשההגרלה בוצעה וקיבלתי את שמה של SSHIRR נתקלתי בבעיה מאחר והיא חדשה בפורום ולא יכולתי לרגל אחרי הודעות ישנות שלה ולברר מה היא אוהבת. אחר כך גם גיליתי שיום ההולדת שלה חל בדיוק בזמן שצריך לשלוח את ההחלפות, מה שגרם לי עוד יותר רצון ליצור ולפנק.
 
אז רוצים לראות מה יצא מכל זה?
בשבילי קיץ זה הרבההה אבטיחים ולכן החלטתי ללכת על הקו הזה בכל מיני צורות.
נתחיל מכרית סיכות בצורת אבטיח שנתפרה מלבד אדום וירוק. התנסות ראשונה שלי בתפירת לבד, ועוד מעט תראו שאחרי האבטיח החמוד הזה החלטתי להמשיך עם התפירה.
 
 
אח"כ הכנתי מתקן לתצוגת מתכונים שנצבע בורוד וירוק- צבעי טילדה ש-SSHIRR אוהבת.
נכון שעקרונית אבטיחים הם בצבעי ירוק ואדום אבל ראיתי בהמון מקומות שעשו אותם גם בורוד אז גם אני מתחתי את הגבולות. המתקן בנוי ממעמד כן ציירים ולוח MDF.
על המתקן הוספתי מתכון מרענן במיוחד של גרניטה אבטיח. הפרח שמודבק על המתכון נקנה בחבילה של 6 פרחים מלבד ב- 3 צבעים שונים מ... הכל בדולר! רוצו לקנות :-)
 
נכון אמרתי שתפרתי עוד דברים?
אז הנה נרתיק אבטיחי מלבד בגודל שמתאים למשקפי שמש או ל... מגבונים לחים בריח מלון מהמם, מרענן וקיצי...
 
הוספתי גם דיסק של שירים עם המילה קיץ שאת המדבקה שלו עיצבתי בפוטושופ וחבילה של פוסט איט בנושא חוף ים.
 
ואחרון אחרון חביב- שקיתיק אבטיחי. לקחתי תיק כנסים שקיבלתי והוספתי לו כיסים בצורת אבטיח מלבד.
האמת שעם המתנה הזו ממש התלבטתי אם להכניס לחבילה או לא כי לא הייתי מרוצה בכלל מהתפירה. בסופו של דבר החלטתי כן להוסיף. אני חייבת לציין שלהכין שקיתיק ממשהו ממוחזר גרם לי לסיפוק גדול.
 
וכך זה נראה אחרי שארזתי את זה. על השקית הכנתי מעין כרטיס ברכה מאולתר. זו הייתה ההתנסות הראשונה שלי בהכנת כרטיס. השתמשתי בנייר מחבילה שקניתי בביג דיל וניירות חלקים אחרים שהיו לי + סרט לבן.
בעלי היקר נסע לביתה של SSHIRR והניח את החבילה על מפתנה. היה לי חשוב במיוחד שזה יגיע אליה היום מאחר והיא חוגגת יום הולדת היום...
בסופו של דבר נהניתי מאוד מזה שהייתה לי סיבה ליצור ולהיות יצירתית ונראה לי שזו התחלתה של ידידות מופלאה ביני לבין החלפות ברשת.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.